2013. augusztus 10., szombat

1. BEVEZETŐ

Mezősiné Szováti Mária vagyok. Már 20 éve foglalkozom lakberendezéssel. Volt idő, amikor tanítottam ilyen tanfolyamon. Ennyi tapasztalatot ideje megosztanom másokkal. Úgy döntöttem segítek azoknak, akik saját lakberendezőjük akarnak lenni.

Ugye Te is úgy gondolod, hogy a fészekrakás ösztöne mindnyájunkban, de főleg a nőkben működik? Szeretjük csinosítani otthonunkat. Gyere velem, hogy ezt a képességedet kellően kibontakozhasd!

Ha végig jössz ezen az úton, megtudhatod:



  • Miért könnyebb egy lakberendezővel vásárolni? Mit tudnak Ők?
  • Miért jelenik meg lakásodban, az a szavakkal nehezen leírható összhang, harmónia, ami a sikeres lakberendezés ismérve?
  • Mit kell tenned, hogy ezt Te is, tudatosan elérhesd?

Vannak emberek, akik ezt a harmóniateremtést valahonnan hozzák magukkal. De legtöbbünknek, ezt bizony tanulni kell.

Nekem egész eddigi életemben esztétikai ítéleteket kellett alkotnom. Rajztanárként is, lakberendezőként is folyamatosan arról döntöttem, hogy jó ez így, vagy nem. És vajon miért?
Döntéseimet szavakba foglalva ki kellett mondanom.

Javaslom, játssz ilyet Te is!
De ne csak kritizálj! Véleményedet indokold, és a jót keresd, ne csak a hibákat! 


"Gyönyörködjünk" rovatban betekintünk a képzőművészet különböző ágaiba.
 "Kommentár nélkül" rovatban pedig megnézhetsz egy-egy érdekesnek tűnő lakásberendezést.

Sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése